„ Zarządzanie Nieruchomościami jest Naszą pasją…….”
Działalność w zakresie Zarządca nieruchomościami Nasza spółka prowadzi na opolskim rynku nieruchomości już od 2000 roku. Siedziba spółki Nova s.c. mieści się przy ul.Niemodlińskiej 79/21 w Opolu. Dla wygody naszych klientów stworzyliśmy również biuro obsługi klienta w Kędzierzynie-Koźlu przy Al.Jana Pawła II 4.
Dzięki długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie sprostać wyzwaniom, z którymi zmagają się właściciele nieruchomości oraz znaleźć dla nich optymalne, satysfakcjonujące rozwiązania.
Dysponujemy wyszkoloną kadrą pracowniczą z dużym doświadczeniem, dzięki czemu możemy zagwarantować Państwu najwyższą jakość oferowanych przez nas usług. Ciągle staramy się doskonalić i rozwijać zagadnienia związane z obsługą nieruchomości. Wszyscy pracownicy pozostający do Państwa dyspozycji w naszych biurach uczestniczą w sposób ciągły w licznych szkoleniach, seminariach i warsztatach pozwalających ciągle podnosić nasze kwalifikacje, a tym samym jakość świadczonych usług.
Na wyniki P.P.U.H „NOVA” s.c. pracują zarządcy i administratorzy, ale także pracownicy działu księgowego. Ten wyjątkowy zespół specjalistów wypracował naszą wysoką pozycję na opolskim rynku administrowania i zarządzania nieruchomościami mieszkaniowymi. Aktualnie opiekujemy się już nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej ponad 73.000 m².
Nasza firma jest zorganizowana zgodnie z wszelkimi wymogami ustawowymi stawianymi zarządcom nieruchomości takimi jak: licencja zawodowa oraz obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Praktyka zawodowa skłania nas stale do poszukiwania nowych rozwiązań i modyfikacji w obsłudze nieruchomości. Wykorzystujemy nowoczesne metody usprawniające obsługę nieruchomości:
1. Profesjonalne oprogramowanie informatyczne firmy Probit, za pomocą którego prowadzona jest ewidencja lokali, księgowość i rozliczenia zaliczek związanych z eksploatacją nieruchomości jak i funduszem remontowym,
2. Internetowa platforma wymiany informacji pomiędzy właścicielami, a administracją dostępna 24 godziny na dobę:
- Podgląd własnych rozrachunków-saldo należności, historia wpłat, informacje o stawkach,
- Możliwość zgłaszania stanów liczników zamontowanych w lokalu,
- Możliwość zgłaszania zmian stanu zasiedlenia,
- Przesyłanie podań, wniosków czy zażaleń z możliwością załączenia odpowiednich dokumentów,
- Możliwość zgłaszania awarii lub usterek on-line,
- Przegląd zgłoszeń własnych oraz tych dotyczących budynków czy osiedli,
- Prosty w obsłudze, intuicyjny interface.
3. Posiadamy zintegrowany System Opomiarowania i Rozliczeń mediów firmy Bmeters (wodomierze, ciepłomierze), który rozwiązuje problemy zamkniętych mieszkań i domów jednocześnie pozwalając na:
- Krótszy czas odczytu,
- Odczyt wszystkich urządzeń w jednym czasie,
- Brak błędów przy odczycie, szczególnie w trudno dostępnych miejscach,
- Archiwizację wskazań bezpośrednio na komputerze,
- Bezpośrednie komunikaty o próbach manipulacji przy urządzeniach pomiarowych.
Spółka nasza współpracuje wyłącznie ze sprawdzonymi firmami z zakresu prawa, budownictwa, oraz specjalistami wykonującymi m.in. przeglądy budowlane, kominiarskie, elektryczne i gazowe.
W cenie zarządzania nie ma żadnych „ukrytych” dodatkowych kosztów takich jak: koszty prowadzenia i obsługi rachunku bankowego, księgowości, kosztów biurowych itp.